Inloggen voor bezorgers op het bezorgersportaal van Postnned.

Header-1

In Drenthe zijn we twintig jaar geleden begonnen, we hadden als kernactiviteit het bezorgen van post, in het begin vooral nog in een verkennende fase, pionieren was het eigenlijk.

De postmarkt leren kennen, vallen en opstaan, groeien, maar vooral authentiek ondernemen. Doen waar je voor staat en doen wat je zegt. Jezelf trouw zijn door het volgen van je intuitie. De ambitie en die drijfveer van toen is er nog steeds. Ook jezelf voordurend de vraag stellen wat de toegevoegde waarde is voor de klant, is eigenlijk nog net zo actueel als toen. Vooral in de samenwerking met Sandd hebben we inmiddels een enorme groei doorgemaakt en bezorgen we nu door heel Nederland.

De reis die je door de jaren heen maakt met je team is het mooiste, samen groei je met het bedrijf mee en vier je de successen die je onderweg tegenkomt, samen los je de problemen op en stel je nieuwe doelen. Het belangrijkste wat je wilt meegeven is focus en samen een pad uitstippelen om je doelen te behalen, alleen dan kun je goede keuzes maken. We zijn er trots op dat we onze visie, groei en professionalisering door de jaren heen hebben kunnen realiseren, nog steeds elke uitdaging aangaan, altijd een stap extra zetten en een organisatie hebben neergezet die voortdurend in beweging is om te kunnen blijven anticiperen op nieuwe ontwikkelingen in de markt.

Onze organisatie kenmerkt zich door een vormgegeven flexibele, betrouwbare, betrokken en ontvankelijke cultuur, waarin we op een creatieve manier omgaan met kansen. Waarbij we altijd streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit en veel waarde hechten aan langdurige relaties.

Het 20-jarig jubileum dit jaar zien we als een enorme mijlpaal. En hoewel onze naam al twee decennia bekend is en vertrouwd klinkt, hebben we toch gekozen voor een naamswijziging.

Het gevoel dat je bedrijfsnaam niet meer bij je past en dat de vlag de lading niet meer dekt, je misschien zelfs wel een beetje hindert, was er al een aantal jaren. Van naam veranderen dwingt je ook om goed op een rijtje te zetten wie je bent en vooral wie je wilt zijn. Noem het voortschrijdend inzicht, noem het een learning curve, na verloop van tijd ben je gewoon niet meer dezelfde club als die je was bij de start. Ook niet onbelangrijk hierin is dat je te maken hebt met een economische realiteit, die je uitdaagt om te veranderen. En dan komt er een moment dat je op zoek gaat naar een nieuwe naam, met een blik op de toekomst, die vooral je eigen identiteit, maar ook je ambitie en die van je doelgroep onder woorden brengt.

Met POSTiNNEDerland en als basis in het logo de kleur groen, willen we ondermeer laten zien dat we het startpunt van duurzaam ondernemen inmiddels voorbij zijn en werken aan een duurzame visie voor ons bedrijf. We zijn er van overtuigd dat deze naamswijziging een kans biedt om met nieuw elan ons verhaal te vertellen.